Dag 28 - Reisverslag uit Cadavedo, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu Dag 28 - Reisverslag uit Cadavedo, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu

Dag 28

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

30 Mei 2018 | Spanje, Cadavedo

30 mei 2018 Soto de Luiña - Cadavedo 24km

Weer heerlijk geslapen ondanks een Koreaanse snurker waar iedereen het over had. Zijn onderbuurman had de matras in de gang gegooid en is daar gaan slapen,ai.

8.00 uur op pad. Het word vandaag een zware dag met heel veel klimmen en dalen langs de kust. Andere optie zou de weg N 632a zijn, maar niet voor ons. We gaan naar Cadavedo maar niet naar de albergue want daar zijn bedwantsen, brrrrrr ver vandaan blijven. De reclame werkt goed we gaan naar Casa Carin.

In het bos is het zo rustig, misschien is vredig een beter woord. Je hoort het ruisen van een beek en de vogels die fluiten, het soppen van mijn schoenen over het pad. Ik wordt er heel relaxed van en kijk met verwondering naar al het moois wat ik zie.

Als we na de zoveelste klim en afdaling naar de kust lopen staat er beneden een auto geparkeerd. Altijd fijn om op zulke momenten samen te lopen, je denkt toch wat doet die hier. Doet me even terug denkend aan het industrieterrein waar ook een potloodventer stond en we maar gauw de andere kant op keken. Wat een vertoning. We zien gelukkig niemand.

Het laatste half uurtje, de laatste klim moet toch nog even de regenjas aan. De mensen in het dorp weten allemaal de weg te vertellen naar Casa Carin, dat is handig. Moe maar heel voldaan komen we aan in een mooi apartement voor 4 personen. En hij brengt ons ook nog naar de supermarkt.....met de auto.

Een zelf gekookte Hollandse pot staat op het menu voor vanavond.

• 31 Mei 2018 - 15:13

Ellen: