Dag 17 - Reisverslag uit San Vicente de la Barquera, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit San Vicente de la Barquera, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu

Dag 17

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

19 Mei 2018 | Spanje, San Vicente de la Barquera

19 mei 2018, Cóbreces - San Vicente de la Barquera 21km

Ritme van Jeanne de pelgrim: Om 7.00 uur word ik rustig wakker, eerst es luisteren of er al veel beweging is. Zo nee, dan doezel ik nog even. Zo ja dan pak ik mijn kleren en toilettas en ga naar de wc. Aankleden en dan een paar handen koud water in mijn gezicht, handen door mijn haar, crèmepje op het gezicht, deo-tje erbij en klaar ben ik.

Net buiten Colombres lopen we het natuurpark van Oyambre in. Als ik naar rechts kijk zie ik achter de glooiende heuvels met prachtige zwarte koeien met immense horens steeds de zee met rotskusten. Het is allemaal erg groen, heel mooi. Kijk ik naar links dan zie ik vaag de bergtoppen van Picos de Europe. Helaas is de lucht ondanks het zonnige weer niet scherp/helder. Bij elke stap die ik verzet wil ik weer stilstaan om van het prachtige uitzicht te genieten, en ook uit te rusten hoor!

De beschrijving geeft aan bij hole 17 links aanhouden langs het Marina kapel midden op golfbaan. Even op de golfballen letten ondanks dat de golfers er professioneel uitzien. Een cola op terras van de club waar we welkom zijn. Daarna lopen we door naar San Vicente de la Barquera. 

Ik wil in Vicente de Iglesia de Santa Maria de los Angeles bekijken, 15e eeuws. Eigenlijk voornamelijk omdat er in de gidsen staat dat als de klok luid het Ave Maria klinkt en dat ieder kwartier! Nou, er luidt helemaal niets, jammer. Ik rust er even uit op een rotsenmuurtje met uitzicht over de half opgedroogde Ria de la Rabia.

Het was weer een bijzondere caminodag!


  • 24 Mei 2018 - 12:06

    Ria:

    Die hole in one wil ik wel eens meemaken Jeanne - een keertje pitch en putten in Kamerik?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Vicente de la Barquera

Mijn eerste reis

Camino del Norte Spanje

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2018

Dag 41

11 Juni 2018

Dag 39 en 40

09 Juni 2018

Dag 38

08 Juni 2018

Dag 37

07 Juni 2018

Dag 36
Jeanne

Actief sinds 12 Maart 2018
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 7112

Voorgaande reizen:

03 Mei 2018 - 22 Juni 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: