Dag 35 - Reisverslag uit Abadín, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu Dag 35 - Reisverslag uit Abadín, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu

Dag 35

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

06 Juni 2018 | Spanje, Abadín

6 juni 2018 Mondoñedo - Abadín 23km

Een droge start vandaag, erg lekker want we hebben de eerste uren klimmen voor de boeg (volgens Bianka de hele dag). Genoeg etensvoorraad mee want volgens de gids is er niks onderweg. Al snel zien we Mondoñedo van bovenaf. Het is zo’n dag dat het ene na het andere mooie vieuw is. De plaatsjes/gehuchten bestaan uit een boerderij en twee huizen en gaan een eeuw terug in de tijd. Er word nog gewerkt met paard en wagen. Wat geweldig om te zien.

We stoppen bij een huis met een bord: Open House - Donativo........koffie met gekookte melk en een interessant gesprek met Carmen. 5 Jaar geleden is ze hier blijven steken op de Camino en heeft een open huis voor Pelgrims, mensen die Spaans willen leren, schilderen etc. Ze laat ons voor vertrek haar huis nog even zien en we zijn onder de indruk. Hier praten we nog wel even over na!

Nu een fijne albergue waar er voor ons gekookt gaat worden en waar een heerlijk bed met lakens op ons wacht.

Attachment.png

• 07 Juni 2018 - 11:11

Remie:

Ziet er prachtig uit allemaal,veel plezier toppers!

• 07 Juni 2018 - 16:40

Saskia Vis:

Hallo
    Geweldig en inderdaad de tijd staat daar stil.
    Ziet er. oud uit maar wel mooi
    Genieten maar.