Dag 1 - Reisverslag uit Hondarribia, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Hondarribia, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

03 Mei 2018 | Spanje, Hondarribia

3 mei 2018 Amsterdam-Bilbao-Irun-Hondarribia 7km Hoe heerlijk is het om Camino te lopen! En hoe mooi is het om dit camino-gevoel voor de tweede keer te kunnen beleven in ons leven van alledag. 6.05 uur carpool Abcoude vanwaar Ronald ons naar Schiphol brengt. Vlucht Bilbao - bus San Sebastián - trein Irun, allemaal prima verlopen. Buiten het treinstation even de juiste route zoeken. Wie wijst ons de weg? Twee mannen met een rugzak dat zouden toch pelgrims moeten zijn? .....wij erachteraan. Hier en daar rapen ze wat op van de straat iets wat wij nog niet thuis kunnen brengen, zoveel geld zal er toch niet op straat liggen? Ai ai ze rapen de iets langere peuken op om even verder op te roken........wat een viesPeuken!!!! Gelukkig zien wij onze vertrouwde gele caminopijlen op straat en scheiden onze wegen. Een onverhard pad slingert eerst door een moerasgebied om vervolgens te stijgen naar onze eerste albergue Molino de Goikoerrota.