Dag 38 - Reisverslag uit Sobrado, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu Dag 38 - Reisverslag uit Sobrado, Spanje van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu

Dag 38

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

09 Juni 2018 | Spanje, Sobrado

9 juni O Carballedo - Sobrado dos Monxes 33km

Afscheid van Patrick en Ann want die doen een korte etappe. We zien ze vast wel weer in Santiago. Een mooie start vandaag ja ja met de zon.

We wandelen op aangenaam zacht/drassig en zandig bospad, dan weer op verharde weggetjes door diverse gehuchtjes. Na Miraz klimmen we omhoog door een apart soort heidelandschap met verspreide rotsen. De kilometers vliegen onder ons door.

Om 16.00 uur hebben we vanaf het begin van Sobrado een prachtig zicht op het Monasterio de Santa Maria. Het klooster waar we vanavond gaan slapen. 16.30 uur open dus eerst even het terras op.

We ontmoeten twee Amerikanen Clark en zoon Ron niks bijzonders maar ze gaan vanavond koken en wij mogen komen mee eten! Zorgen dat we om 22.00 uur binnen zijn want de deuren gaan echt dicht.