Het is bijna zover. - Reisverslag uit Kamerik, Nederland van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu Het is bijna zover. - Reisverslag uit Kamerik, Nederland van Jeanne Berk - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover.

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

23 April 2018 | Nederland, Kamerik

Exact drie jaar na onze eerste pelgrimstocht over de Camino de Frances naar Santiago de Compostella gaan Bianka en ik opnieuw de uitdaging aan. Dit keer gaan we de Camino del Norte lopen, de pelgrimsroute langs de noordkust van Spanje. We vliegen op Bilbao en gaan vervolgens met de bus/trein/liften naar Irun vanwaar we beginnen. Op weg naar Santiago de Compostela en vervolgens Muxia en Finestere alwaar het 0,0km punt is aan het einde van de wereld, zo'n 1000km. Omdat ik me nog goed herinner dat ik drie jaar geleden enthousiaste volgers had, heb ik besloten jullie weer deelgenoot te maken van mijn/onze belevenissen onderweg. Vanaf 3mei kun je dus weer meegenieten. Hopelijk wordt het weer net zo'n prachtige avontuur als drie jaar geleden. Bon Camino!!

• 23 April 2018 - 15:24

Bert Brinkman:

Wat een uitdaging. Heel veel succes en plezier onderweg. Leuk om jullie weer te mogen volgen. Buen Camino

• 23 April 2018 - 16:14

Ellen:

Super!!! Ik ga jullie weer volgen. Heel veel plezier!

• 23 April 2018 - 18:15

Annie En Henk:

Wij gaan jou zeker volgen.
    Veel succes.

• 24 April 2018 - 10:55

Lida:

Zusje en Bianka heel veel succes, ik ga je missen :)

• 24 April 2018 - 11:00

Irma Gottenbos:

Wat ontzettend leuk Jeanne! Ga jullie volgen hoor! Succes.

• 24 April 2018 - 15:25

Agnita:

Superrrrrrrrrrrrr gaaf tot gauw

• 25 April 2018 - 11:55

Monique:

Ook langs deze weg alvast een mooie Pelgrims wandeling gewenst. Het zal ongetwijfeld weer een bijzondere ervaring worden. X

• 25 April 2018 - 17:16

Connie Bode:

fijn dat het bijna zo ver is, geniet er van en wens jullie een goede tocht

• 25 April 2018 - 19:11

Margreet V H:

Jeanne en Bianka super en heel fijn om met jullie mee te genieten.
    Veel plezier en succes. En ik ben erg benieuwd naar jullie dagelijkse ervaring en de super mooie foto's.

• 25 April 2018 - 19:11

Lenny:

Ontzettend veel plezier en succes

• 25 April 2018 - 19:25

Mieke De Vor:

Wat een ervaring zal dat weer gaan worden en zullen jullie weer mooie herinneringen maken! Heel veel succes voor jullie allebei.

• 26 April 2018 - 16:09

Albert:

Heel veel plezier en mooie tocht gewenst. Ik ga het weer volgen

• 30 April 2018 - 08:32

Corine Kooijman:

heeeel veel succes dames, wat een geweldige uitdaging weer!
    geniet van alles wat je meemaakt. have a save trip.

• 30 April 2018 - 15:03

Saskia Vis:

Hallo heel veel plezier en succes.
    En vooral lekker genieten.

• 02 Mei 2018 - 13:57

Magda:

Succes en veel wandelplezier meiden, ik kijk weer uit naar de vele verhalen! X

• 03 Mei 2018 - 07:56

Cora:

Leuk! We gaan jullie zeker volgen. Veel plezier!